Kampanjatiimi

Kampanjatiimi kaiken takana

Haluamme suunnitella ja toteuttaa kampanjan ennen kaikkea yhdessä seurojen ja vapaaehtoisten kanssa. Onnistumisen kannalta on tähdellistä, että seurat jakavat kanssamme jalkapallon roolin kasvattajana ja turvallisen harrastuksen mahdollistajana.

Kutsuimme helmikuussa mukaan kaikki aiheesta kiinnostuneet.  Aihe sai erittäin positiivisen vastaanoton ja saimme monia innokkaita "hakemuksia" kampanjatiimiin. Osa oli ollut mukana jo viime vuoden kampanjapilotissa. Näistä vapaaehtoisesti mukaan lähteneistä saimme kasaan loistavan joukkueen, jolla on laajaa kokemusta, näkemystä, osaamista ja ideoita.

Ainutlaatuinen kampanjatiimimme, jonka ansiosta tämä kampanja on mahdollinen (järjestys sattumaa):

FC Kontu Sirkku Pohja, ACK Monika Taimela, IF Gnistan, Valtti Juha-Matti "Juhis" Lalli, HJK Emilia Puistovirta, FC HONKA Mariet Louhento, HPS Riikka Käkelä-RantalainenMira Lönnqvist, VJS Hilu Pelander, HJK/HPS Johanna Sillanpää, Musan Salama Siiri Lilja, Riikka Kaukinen, HJS Kai Savonniemi, HJK Harri Kumpulainen, ​Minna Porrassalmi, PPJ Nicklas Broman, SAPA Leena Pitkänen, STPS Saija Lehtimäki, SPL Länsi-Suomi Mari Jäppilä, SPL Uusimaa Ulla Kaasinen.

Mukana kannustamassa Telialta ovat olleet Aija Rainio, Sini Antila, Susanna Tammi ja Olli Mäkijärvi.

Tiiminvetäjänä SPL Helsingin seurakehityspäällikkö Silja Ranta Palloliiton Elina Ojalan, Soraya Aradjin ja Kalle Seiren tuella.