#Kannustamua somessa

Jaa & voita! Jaa Instagramissa kuva tagilla #kannustamua

Tägäämällä Instagramissa kuvan tai videon #kannustamua voit voittaa koko perheen (4 hlö) VIP-paketin miesten Suomi-Islanti MM-karsintaotteluun 2.9.2017 Tampereella tai viikoittain arvottavat Sony-kuulokkeet (malli Sony MDR-XB950B1). Osallistumisaikaa on 11.6.2017 asti. Arvonnan säännöt

Tykkää myös Facebook-sivustamme ja jaa sinne #kannustamua-kuvasi. Uudessa, koko jalkapalloperheen kohtaamispaikassa saat viimeisimmät fiilikset suomalaisten futisarjesta alueellisesti ja paikallisesti. Tule rohkeasti mukaan keskustelemaan ja kannustamaan!

Instagram: @Kannustamua
Facebook: @Futisperhe

Kampanjan yhtenä tavoitteena on saada mahdollisimman paljon #kannustamua-hashtagilla merkittyjä viestejä, kuvia ja videoita sosiaaliseen mediaan. Käytä siis tätä hashtagia kaikissa sosiaalisen median viesteissäsi Facebookissa, Twitterissä, Instagramissa, YouTubessa jne. Me kampanjatiimissä jaamme viestejänne todella mielellämme omien seurojemme tileillä ja toivomme että tekin teette niin. Käyttämällä hashtagia osallistut myös arvontaan! Jos sinulla ei ole omaa somekanavaa ja haluat, että julkaisemme kuvasi, voit lähettää kuvan suoraan kampanjatiimille osoitteeseen kannustamua@palloliitto.fi.

Lisää materiaaleja esimerkiksi joukkueen verkkosivuja varten löydät täältä.

#Kannustamua-kyltit (valokuvia varten)
Printtaa oma #kannustamua-kyltti, ota kuva ja laita jakoon Facebookiin ja Instagramiin @kannustamua ja #kannustamua.
Lataa kyltti täältä

Kuvien julkaisu somessa
Suosittelemme, että kysyt luvat julkaistaville kuville: Suomessa yleisellä paikalla kuvaaminen on sallittua, mikäli se ei loukkaa kuvauksen kohdetta. Rikoslain mukaan rangaistavaa on sellaisen kuvan julkaiseminen, joka tuottaa kuvauksen kohteelle vahinkoa tai kärsimystä. Kuvaustilanteen ja julkaisuyhteyden arvioiminen on aina somessa kuvia jaettaessa paikallaan. Urheiluseuratoiminnassa on syytä kiinnittää huomiota erityisesti alaikäisten lasten kuvaamiseen ja heidän kuviensa julkaisemiseen. Hyvä käytäntö on aina varmistaa lupa sekä kuvaamiseen että kuvan julkaisemiseen vanhemmilta. Useat seurat ratkaisevat tämän pyytämällä kirjallisen luvan jo harrastamisen aloitusvaiheessa ilmoittautumisen yhteydessä.

Facebook: Badge profiilikuvaan
Näytä tukesi ja mukanaolosi lisäämällä Kannusta mua -badge omaan profiilikuvaasi. Olemme tehneet sen sinulle tosi helpoksi, saat ladattua badgen suoraan profiilikuvasi alalaitaan
Lataa badge täältä

Facebook: Kansikuva
Näytä Facebook-kansikuvalla, että olet messissä!
Lataa Kannusta Mua -kansikuva seuranne Facebook-sivuille, tapahtumasivuille tai omaksi kansikuvaksesi.
Lataa kansikuva täältä

Jos et halua luopua omasta kansikuvastasi, voit lisätä lisätä "Mukana ollaan" -kampanjatunnuksen omaan kansikuvaasi:
Jos haluat lisätä kampanjanauhan oman kansikuvasi päälle, lataa jompi kumpi Facebook cover -tiedostoista (tekstinauhalla). Valitse ladattava tiedosto sen mukaan, oletko tehnyt Facebookin kansikuvasi desktop-kokoon (828 x 315 px) vai mobiilikokoon (828 x 462 px). Liitä koneellasi kuvankäsittelyohjelmassa kampanjanauha oman kansikuvasi päälle oikeaan kohtaan. Jos kansikuvasi on tehty joillakin muilla mitoilla ja annat Facebookin rajata kuvaa, joudut kohdistamaan nauhan silmämääräisesti sopivaan kohtaan niin, että se asettuu näkyviin kuvan kulmaan.