Materiaalit

Tässä monipuolista ja helppoa materiaalia - käyttäkää ahkerasti!  Tulemme lisäämään sivulle lisää materiaaleja sitä mukaan, kun niitä valmistuu.

Kannusta mua -kampanja mukana Äitienpäivässä su 14.5.2017

Onko teillä peli äitienpäivänä? Tai treenit? Täältä löydät Kiitos Äiti -kortin, jonka pelaaja voi antaa äidilleen pelissä tai treeneissä. Kortista on myös ruotsinkielinen versio. Lisäksi kortteja löytyy myös muille perheenjäsenille.

#Kannustamua -kyltit (valokuvia varten)

Printtaa oma #kannustamua-kyltti, ota kuva ja laita jakoon Facebookiin ja Instagramiin @kannustamua. Halutessasi, voit kirjoittaa kuvaan joukkueesi nimen ja pelinumerosi (täyttötila).  Kyltit löydät täältä.

Kampanjakyltti kentän laidalle

Voit ladata tästä seurasi ja/tai turnauksesi käyttöön A-ständijulisteen. Käytä sitä turnauksissa, pelikenttien reunalla jne. muistuttamassa, miten tärkeää kannustaminen on.

Facebook-materiaalia

Voit tästä ladata facebook-kansikuvan kampanjan ajaksi seuranne facebook-sivuille, tapahtumasivuille tai omaan kansikuvaasi. Jos et halua luopua kansikuvastasi niin, voit lisätä lisätä  "Mukana ollaan" kampanjatunnuksen omaan kansikuvaasi.

Jos haluat lisätä kampanjanauhan oman kansikuvasi päälle, lataa jompi kumpi Facebook cover -tiedostoista (tekstinauhalla). Valitse ladattava tiedosto sen mukaan, oletko tehnyt Facebookin kansikuvasi desktop-kokoon (828 x 315 px) vai mobiilikokoon (828 x 462 px). Liitä koneellasi kuvankäsittelyohjelmassa kampanjanauha oman kansikuvasi päälle oikeaan kohtaan. Jos kansikuvasi on tehty joillakin muilla mitoilla ja annat Facebookin rajata kuvaa, joudut kohdistamaan nauhan silmämääräisesti sopivaan kohtaan niin, että se asettuu näkyviin kuvan kulmaan.

Badge

Näytä tukesi ja mukanaolosi lisäämällä Kannusta mua -badge omaan profiilikuvaasi . Olemme tehneet sen sinulle tosi helpoksi, saat ladattua badgen tästä linkistä.

Bannerit

Kerro sivuillasi seurasi, joukkueesi, turnauksesi tai tapahtumasi osallistumisesta Kannusta mua -kampanjaan käyttämällä kampanjan "Mekin olemme mukana" -bannereita. Täältä on ladattavissa erimallisia bannereita ja painikkeita osallistujien vapaaseen käyttöön. Linkitä banneri Kannusta mua-sivulle: kannustamua.palloliitto.fi

Tunnuksia nettikäyttöön ja painotuotteisiin löydät täältä

Ota yhteyttä sähköpostilla osoitteeseen riikkakr(a)gmail.com, jos tarvitset tunnuksen jossain muussa muodossa. Kampanjan graafisen ilmeen on kokonaisuudessaan suunnitellut kampanjatiimin vapaaehtoisjäsen graafikko Riikka Käkelä-Rantalainen.